tillbaks

eller inte riktigt, för jag blev hämtad av farfar och farmor och nu sitter jag på farfars dator här i Sågmyra :)
nu ska jag berätta om min midsommar.
Vi åkte till leksand klockan 11 igår och kom fram runt 12 tror jag. Huset var jättefint och lyxigt, människorna var jättetrevliga och allt var roligt och mysigt.
Jag och Maria badade i deras pool och spelade volleyboll.
Sen var det dags för den årliga fotbollsmatchen. Vi var laget finland = blåa laget = ungdomarna.
Sverige = blå/gula laget = de äldre. Och jag kan säga att det var en roligt match och värd slitet för vi vann!!! Maria gjorde det avgörande målet.
Sen kom vi tbx och alla chillade runt ett tag. Sen fixade vi oss och så och sen åt vi mat. Först blev det sill och potatis, men jag och Mia gillar ju inte sill så det hoppade vi över. Sen blev det varmrätten. Dom hade beställt en stooor fruktbricka med hur mkt frukter som helst. Alla olika exotiska sorter som man aldrig hört talas om som faktiskt var jättegoda. Och så var det lite kött och lite ost och sånt med.
Efter maten gick jag och Mia till gropen, sveriges största midsommarstång. Alla säger att det tar jätte lång tid innan det börjar så det var väldig tur att vi kom när resningen nästan var klar.
Så dansade vi runt den och haha vad kul det var..fullt med folk, massa fulla ungdomar som vinglade omkring.
Efter det gick vi hem till hennes mormor och hälsade på.
När vi kom hem tbx åt vi tårta och chillade lite mer.
Runt 12-1 gick vi och la oss. 
Ovanligt lugn midsommar, men rolig.
Om ett tag ska jag hem tror jag :)
Fattar ifall ni inte orkar läsa detta haha xD
Hoppas ni också haft en rolig midsommar !
/T


Farmor och Farfars hund Dixie! Så söt.


Kommentarer
Postat av: Cajsa

Hej!

Skulle bli otroligt glad om du ville lägga 1 liten röst på bilden HÄR:

http://www.husmanhagbergtavling.se/index.php?page=gallery&obj=711



Tipsa gärna andra att rösta på bilden, det vore snällt. :)

2010-06-26 @ 17:35:04
URL: http://hallgreen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0