Stångstjärn

Hej
Jag har inte bloggat på ca 2 månader tror jag för att jag har inte haft tid och inte orkat,, och har typ inget att blogga om heller. Men nu hade jag tänkt att lägga upp ett inlägg :)
Idag var jag i Stångstjärn och hade såkallad "Arbetslagets dag"
9:orna hade gjort massa stationer där uppe. Det var kasta pil, snurra runt en pinne 15 varv på bryggan och sen springa in på land och tbx, man blev jätte yr och en kille i mitt lag ramlade sjön i flera ggr :D haha
Och så var det den äckligaste stationen och det var att man skulle ta upp ett äpple med munnen i en hink med vatten och sen ta upp en mandel i en skål med mjöl..och inga händer. Alla hade varit och spottat och hållt på i det där vattnet och mjölet...JÄTTEÄCKLIGT! och man fick lov att göra det också..det gick inge bra för mig. Sen var det massa mer stationer. Vi  fick hamburgare också utan ketchup :S haha
Sen slutade vi klockan 1, väldigt skönt.
Tänk att i övermorgon är det skolavslutning sen sommarlooov!! 7an har gått så himla fort kan inte fatta det alltså!! Tur att man slipper sommarskola iaf :P
Ska snart ner till stan och möta upp mamma och sen ska vi åka till kupolen och köpa skor och lite mer till skolavslutningen. Asså typiskt mig att vara så sen med allt, två dar kvar liksom och det finns inga fina skor kvar ens eftersom alla är köpta redan :O
Ha det bra nu!
Hejdå <3Bilden är tagen från Google eftersom jag inte hade ngn kamera med mig :(   Det var inte så här fint väder där när vi var där inte.

Kommentarer
Postat av: molly

Wow tyra har upptaderat!

2010-06-10 @ 14:56:22
URL: http://mollymoroney.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0