Skolavslutning

hej
Igår var det skolavslutning, vilket betyder att det är sommarlov nu!! men det märks inte eftersom vädret inte är ngt vidare "/ och jag är typ sjuk...:S
På skolavslutningen så var det roligt vi var i aulan och folk sjöng och dansade och så :D Sen när vi slutade fick jag skjuts ner på stan för att jag skulle följa med sheida till hennes systers utspring till studenten på hbo. Men sen snackade jag med min syster och vi bestämde att jag skulle följa med henne till min tremännings student istället. Så jag tog bussen hem och sen åkte Ema och Felix och jag till Lugnet och kollade när Johanna hade utspring. Sen drog vi hem igen och åt och sov en stund. Haha. Sen kom mamma och pappa hem och vi åkte allihopa tsm hem till Johanna som bor i typ Sundborn ellr någonstans där :P Där var vi typ hela kvällen och åt o fikade och gav henne presenter och allting.
Klockan 20-21 åkte vi hem iaf och jag fick skjuts hem till maria som jag sov hos, hon som även har fått en hund eller ska iaf ha den ett tag.. gullig hund den heter Asterix :D  Men den var lite jobbig eftersom den väckte oss klockan 4.00 på morgonen och ville gå ut och gå typ !!! men maria gick ut med den klockan 7!!! fan va jobbigt att ha hund asså, aldrig sovmorgon!
Men trevlig skolavslutning iaf :D
/T

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0