Akut

Hej. Har inte hunnit uppdaterat bloggen i veckan för jag har pluggat och gjort andra saker.
Iaf idag har jag haft engelskaprov tror det gick ganska bra..eftersom man plugga som en tok ;)
Efter skolan har jag vart med sheida ida maria och nora lite. Vi var på fotbollsplan sen drog ida och maria hem med sin cykel och ida skjutsa maria...och det gick som det gick. Dom ramla så maria fick åka till akuten :O och jag följde med hon hade äckligaste köttsåret i knäet. Så dom skulle sy men det gick inte för det var massa grus som inte gick bort...så jäkla äckligt med massa blod och allt. Aja det gick bra iaf tror jag, så kom hem klockan nio på en fredag från akuten..och i väntrummet fick vi vänta ca 2 timmar elr nått.
Imorgon ska jag va med Molly =)) Och lämna sheidas skor för er som bryr sig :P
Nu ska jag väl kolla vidare på tv..elr nej jag ska nog fixa min header för nu ser det ju fucked-up ut ju.
Hejdå
/t

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0